Meralmert İyi akşamlar 1 nisanda catlatma ignesi oldum aralıklı ilişki şekilde günleri değerlendiriyoruz. Test yapsam sonuç alır mıyım çok merak ediyorum ama hayal kırıklığı da yaşamak istemiyorum adet tarihim 14 Nisan..
SosyeteMantisi Meralmert iyi akşamlar bende 3 nisanda vuruldum ama iğnenin etkisiyle pozitif oluyormus testler biraz daha bekleyin sonra hayal kırıklığı olmasın bende sabırsızlıkla test yapacağım günü bekliyorum 🌸 İnşAlllah güzel sonuçlar alırız 🤲
Esrcm Meralmert iğneden 15 gün sonra test yaparsan sonuç alırsın önce yaparsan kanda da idrarda da iğnenin etkisiyle beta yüksek çıkar gebelik yoksa bile kendini yipratirsin yani canım
Meralmert Bende o yüzden çok kararsızım düşünmek istemiyorum ama olmuyor hep test yapsam mı diye düşünüyorum
SosyeteMantisi Meralmert valla canım seni çok iyi anlıyorum bende aynı durumdayım bi kaç gün sonra bende yapmayı düşünüyorum negatife döndümü diye eğer dönerse negatife 12,13. günü tekrar yapacağım
Meralmert Kasık ağrınız oluyor mu benim özellikle sol kasığımda hep ağrı oluyor çok şiddetli değil ama hissedilecek derece bir ağrı arada mide bulantısı oluyor sıcak basmaları falan iğneden mi acaba bir bilginiz var mı