Gulay01 Bende demir eksikligi dolayısıyla kansızlık çıktı ancak doktorum ilk üc ay hiçbirşey kullanma dedi folik asit haricinde vitamin yazmıyor. sizce ilk üc ay da demir ilacı kullanmamanın zararı olurmu yada kullanan var mı? Bende halsizlik carpıntı yorgunluk var
secilertu Gulay01 kan değeriniz kaç çıkmıştı tahlilinizde hatırlıyor musunuz peki ? Ben de ilk 3 ayımda hiç kullanmadım Demir hapı sadece folat kullandım şimdi de decavit kullanıyorum 19 haftalık oldum. Aynı belirtiler bende de var 😔
istanbulluanne Bende akdeniz anemisi olduğu halde ilk 3 ay bende kullanmadım. 3 aydan sonra verdi smdi 26 haftalgm dün 2 ye çıkardı kan ilacımı.
Nur92 Ben hamileliği öğrendiğimden beri içiyorum Demir hapı + folik asit. Sağlık ocağında tahlil yaptırmıştım doktorun isteğiyle çıkan sonuca göre Demir verdi hatta d vitaminini de ekledi