Bugün dişime dolgu yaptırdım ama doktora emzirdiğimi söylemeyi unuttum (diş korkusundan):), sabah 10 da yaptırdım ama kızımı henüz emzirmedim bekledim biraz geçsin iğnenin etkisi diye, birazdan da sağıp dökücem sonrasında emzirebilirmiyim bi bilgisi olan varmı iğne süte ne kadar karışır acaba