Duyguynrky ben hamile kalmadan önce yaptırmıştım ordaki hemşire hamillelikte tekrar artabilir hormonlardan demişti ozmn gelsem dedim zararı olabilir doğumdan sonra gelirsin demişti ordan aklımda kaldı
Aynen çok zor olyo ben hamileyken kuaföre gidemediğimde yapmaya çalıştım bi kere ezbere ama 🤣🤣🤣 sonra kuaföre gittim abla neyaptn sen parçalamışın her yerini dedi 😇😂