subatemuz her zaman zararlı zaten ama gebelikte kafein oranı şeker oranı yüksek olduğu için ekstra zararlı. Asitin de pek masum bir şey olduğunu sanmam. Cay kahve gibi kafeinli içecekler içmediğim için arada kola kaçamagı yapıyorum. ama asiti ve şekeri tolare edebileceğimi sanmıyorum hiçbir şekilde. Yani epey zararlı olsa gerek.