Rintintin Tam 19 haftalik hamileyim. Bugün ara ara kasılmalar yaşıyorum göbek deliği hizasında bi topaklik hissediyorum. Zamanla geçiyor. Ama bunlar için daha erken değil mi. Doktora başvurmali miyim. Yoksa olağan şeyler mi
Gamzess1 Rintintin canım kasılma derken göbek deliği etrafında toplanması gibi mi orada oluşan bi sertlik yani öyleyse bende 19 dan beri hep oluyo 22 olcaz yarın
Gnc27 Rintintin normal bol su içmek iyi geliyormuş ama kasılmalara ..bir de öyle deneyin azalır bence
Eslemmiraaa Rintintin arada olur özellikle sabahları sırt üstü uzandığınızda göbek deliğinize toplanır sertleşir dokunduğunuzda rahatsız olur bebişiniz pozisyonu değiştirir haftanız anlattığıma çok müsait bende de çok oluyordu kasılma olduğunu sanmıyorum şuan 28 haftalık gebeyim dediğiniz şey normal geldi
Rintintin Gamzess1 aynen öyle bisey canim bi toplanma oluyo. İçimden bisey çekiliyormus gibi oluyor o anda afedersin bi çiş hissi geliyor 10 15 sn içinde geçiyor
Gamzess1 Rintintin 19. Haftamda bi sabah uyandım göbek deliğim çok sert ve dokununca acıyordu o günde doktor kontrolüm vardı Allahtan neyse gittim usg de bi baktık kafasını göbek deliğime yaslamış doktora dedim böyle böyle dedi çok normal artık olucak bunlar benimde öyle içim rahatladı şimdi hemen hemen her gece aynı şey oluyor özellikle gece uyucam zaman
Rintintin Gnc27 Ay şu içmede çok zorlanıyorum 🥺 ondan mı oluyo ki acaba. Teşekkür ederim daha dikkat edicem şu içmeye
Rintintin Emine003 en iyisi doktorumla görüşmek sanırım o da uygun görürse başlayalım bari. Suan kullanmıyorum. Tesekkur ederim paylaşımın için 🌸
Emine003 Rintintin aynen canım doktoruna söyle verir belki baya çok faydası oluyo 🤗 Rica ederim canım 🥰