Rose93 Semraaaaaa ben oğlumda çok tatlı yedim yüzümde lekelenmeler oldu,şuan kızım olacak ins bundada tatlıdan tiksindim hep ekşi tükettim sivilce oldu dönem dönem ama lekelenme çirkinlik olmadı oğluma hamile olduğumdan daha güzelim.
crescentt Semraaaaaa erkek bebegim olucak insallah yuzumde lekelenmeler ve sivilceler artti baya kotu oldu o tutmsdi yani bende😁ama kese solda olursa erkek demislerdi o uyuyodu
moom222 Semraaaaaa cnm erkek annesiyim ama karnım. Da değişiklik yok yuzmde de yok dedim belki daha da güzellerin ama yok 😍😅 ama tatli konusu doğru tatlı cnm çok istiyor bele ki akşamları
Manolyagkmn Semraaaaaa burada tek doğru olan şey ekşi yeme şişkinlik olurdan kasıt turşu ise eğer çok fazla tüketmek ödem yapar gerisi ne dedilerse tam tersi oldu bende 😂😂😂
Leylasiva21 Semraaaaaa hepsi batil inanç hep sağ kasığım agirdi kizimi hep sagda hissettim. Ve yüzümde hiçbir sey cikmadi. Gayet temiz hatta herkes erkek diyordu ama kizim olacak.canim sürekli tatli istiyor eksiden nefret ettim
Semraaaaaa Leylasiva21 ammin inşallah Rabbim sağlıklı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah canım 🤲🤲