Arkadaşlar merhaba 😔
24+3 günlük hamileyim bugün şeker yüklemesi yapıldı. Bir değerim yüksek çıkmış gebelik şekeri tanısı koydu doktorum. Gebelik boyunca sürekli takip ediceksin dedi ölçüm cihazı al dedi şekerin düşmeşse dahiliyeye sevk edicem dedi 😔 ben napıcam bilmiyorum zararı var mı yok mu nasıl beslenicem, oğluma zararı olur mu nolur yardım edin 😔😔