Suleermz Nill2 34den selam sırt bel ağrısı ve üstüne göbek ağırlaşması her hafta arta arta yüklenerek geliyor 🥲
Nill2 Hulalp Aynı ben. Bugün duramadım ilk defa sandalyede sırtıma yastık koydum. Ama şimdiden böyleyse 30 lu haftalar nasıl olcak 🙍🏼♀️
Hulalp Nill2 bilmiyorum vallaha bobreklerim agriyor resmen biraz uzandim simdi gecti ama sabahtan beri agridan duramadim doktorum demisti bebek buyudukce agrin olucak diyr o yuzden cok panik yapmiyorum
Nill2 Hulalp Demekki normal artık bu haftalarda. Benimde böbreklerim ağrıdı resmen 🤦🏼♀️ Yatınca geçiyo Allah tan 😊
Nill2 papatya56 Suleermz Bizde 25. Hafta girdik bu yola 🙈 Tünelin ucu görünmüş artık sizde. Darısı bizim başımızaaa 🙏🏻🎈
Suleermz Nill2 amin inşallah canım rabbim hepimize evlatlarımızı sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Hulalp Nill2 son 3 ay Allah’ın izniyle sonra kızım kucagimda rabbim izin verirse onun icin her seye deger her acıyı cekerim rabbim hepimizin bebegini sagliklica kucagimiza almayı nasip etsin kolay dogumlar versin inşallah 🙏🥰