yavrukartal67 Hamişler merhabalar oğluma kavuşmama nasipse 30 gün kaldı fakat ben hala sezeryan mı normal doğum mu karar veremiyorum. Doktorum sezeryan öneriyor çevremde normal diyen çok var bebeğimin ve benim sağlığım için sizin önerileriniz nedir?
Deletedmom727271 sizin istediğinize ve bebeğin risk durumuna bağlı bence. normal istiyorsanız bebeğiniz de normale uygunsa normal olur değilse sezeryan olur 😊 mesela ben ilk hamileliğim de normal istemiştim ama risklerim olunca mecbur sezaryen olmuştum