Zelaldua Gençler bebem mama yiyor annem ısrarla su içir diyor ne edeyim sizce ama sanki gerçekten suya ihtiyacı var gibi yinede yanlış bişey yapmak istemiyorum
Sinem_20 Zelaldua benim oğlumda mama içiyor su veriyorum sağlık ocağındaki ebe anne sütünden su ihtiyacini karşılar mamadan karşıyalamaz günde 1 2 çay kaşığı ver dedi
Deletedmom727271 benim ilk bebeğim de mama ile büyüdü doktorumuz mama içtiği için su verilmeli demişti böbrekleri açısından. çay kaşığı ile verebilirsiniz
Nurcanatmaca Bende bir yazı okumustum. 6 aya kadar su verilmemeli.bebekte ciddi hastalıklara yol açıyormus
mcansu Nurcanatmaca bu dediğin sadece anne sütü alan bebeklerde geçerli. Mama sonrası su verilmesi gerekiyor.
direncc Nurcanatmaca o sadece emen çocuklar için geçerli ayrıca elbette öyle bir bardak su içmemeli günde 4 en fazla 6 çay kaşığı
Nurcanatmaca Böbrekleri tam gelişmediği için içilen suyu süzemiyormus. Su zehirlenmesi diye yazın googlede çıkar.
Deletedmom727271 Nurcanatmaca o anne sütü içen bebekler için geçerli. anne sütünde su vardır canım. mama içen bir bebeğin böbreği sindiremez bir çay kaşığı da olsa suya ihtiyacı vardır.
0610835 Nurcanatmaca canim coo vermiyosun zaten bur damla veriyosun yazik gunah ben iki cocugumada hep verdim hic bisey olmadi cok sukur aha haftaya da dogum yapacam gene verecem yazik
Gulcanozzz Zelaldua zaten mamayı suyla hazırlıyorsunuz neden extra su verme ihtiyacı oluyor bu büyüklerde ben anlamıyorum. Bebeklern suya ihtiyacı yok cıvı ihtiyacı var onu da mama/süt ile zaten krşılıyor. Fazla sıvı olduğu için aspire etme riski var hiç girmeyin o toplara
kadifemsii Zelaldua mama ile beslenen bebekler için doktorlar genelde su içirin diyor . Yani zararsız içirebilirsiniz
SerraveAnnesii Bebeğim 16 günlük anne sütüyle beslendiği için su vermeye gerek olmuyor ama mama veriyorsanız su verilmeli diye biliyorum. En iyisi doktorunuza sormanız
Ysmn311111 Zelaldua yeni doğana verilmez mama suyla yapılıyor zaten anne sütüde su ihtiyacını karşılıyor 6 aydan önce su verilmez
Seymaben Kizlar hem mama hem anne sutu veriyorum şimdilik sutum cok az oldugu icin benimde su vermem gerekiyormu verilmemesi gerek diye biliyorum ama mama kullanan bebislere verilir denmis baya bi postta🙊🙄
Deletedmom727271 Nurcanatmaca su ile hazırlansa bile anne sütüne göre katı oluyor. anne sütü cıvıktır. su oranı yüksek onda. ilk bebeğim de çok doktora danıştım ben bu konuyu mama ile büyüyen bebeğe böbreklerin de sorun olmasın diye su verilmesi gerektiğini söyledi. tabi su derken öyle çok değil günde 2 çay kaşığı sadece 😊
Nurcanatmaca Mama ile beslenen bebeklerin ilk 6 ay suya ihtiyacı yoktur. Vereceğiniz fazladan su bebeğin midesini dolduracak ve onun büyümesi ve gelişmesi için gerekli besinleri almasını engelleyecektir. İnternette de böyle yazıyor
Nurcanatmaca Deletedmom727271 bi doktoruma sorayım bende. Çünkü bende günde iki defa mama veriyorum. 🙄
Deletedmom727271 Nurcanatmaca anne sütü alıyorsa gerek yok sizin vermenize. benim dediğim anne sütü almayıp yada çok az alan tamamen mama ile beslenen bebekler için. günde 2 defa çok değil