Aylinp 40+1 im dün kontrolüm vardı hiç açılmam olmamış 2 haftadır az sancı çıkıyor nst de yürüyüş plates topu hurma hepsini yapıyorum agrılrım oluyo ama düzensiz regl agrısı gibi açılma için önerebileceginiz neler var 🤔😩
Duyguuuu0 Aylinp Meryem Ana otu yanlış bilmiyorsam o da iyi geliyor diyorlar , ayy genelde kizlar 40 haftayı doldurmuyor diyorlar benimde kız da herkesin dediği bu bana
burcuruli Aylinp bende 40+0 bekliyorum hiçbir sancım da yok karnım aşağı bile inmemiş doktorumla pazartesiye kadar bebeğime süre verdik gelmezse suni sancıyla başlatacağız doğumu ama inşallah gerek kalmaz ve kendisi gelir 😔
SerraveAnnesii 40+5 de suniyle doğumumu başlattılar o zamana kadar hurma, squat vs aklınıza ne geliyorsa yapmadığım şey kalmamıştı. Zamanı gelmedikçe gelmiyorlar maalesef 🥲benim bebeğim de kız, kız erken doğar vs hepsi hikaye 😀
fatmaelisa SerraveAnnesii merhaba 40+5teyim hiç açılma ve sancım yok yarın suni sanciyla doğumu başlatacak doktorum sizin suni sanciyi aldığınız anda acilmaniz basladimi nasıl oldu biraz bahsedebilir misiniz ☺️
Aylinp SerraveAnnesii doktorum korunmasız birliktelik deneyin dedi ama bu haldeyken çok zor geliyor açıkcası siz onu denemiş miydiniz
Aylinp burcuruli benim de salı suni vericek salıya kdar olmazsa kafası kanala girmiş gecen hafta da bunu söylemişlerdi ama açılma bir türlü olmadı
burcuruli Aylinp benimde o şekilde bizde cumartesi tekrar kontrole gideceğiz yine bir gelişme olmazsa pazartesi suni sancı verilecek bakalım hayırlısıyla gelirler inşallah 🙏🏻
Gonul-123 Biz de 39+1 deyiz. Benim de kız. Hurma, squat, yürüyüş, plates, perina masajı hepsini deniyorum ama tık yok bizde de. Bana da doktorum maksimum 40’ı doldurur, sonrasında suni sancıyla başlatırız doğumu dedi, bakalım heyecanla bekliyoruz 😍
SerraveAnnesii Gonul-123 Benim normalle başlayıp sezaryene dönen bir hikayem var 🙃40+5 e kadar hiç belirtim yoktu o gün sabah nişanım geldi doktor kontrolüm vardı hazırlıklı gitmiştim doktorum da istersen suniyle doğumu başlatalım dedi kabul ettim. Sabah 10 da yatışım yapıldı açılmalarım yeni başlamıştı rahmime ilaç yerleştirdiler. 6 saate etki eder gece 12 gibi yada ertesi gün anca doğurursun dedi. Benim 3 saate tam açılmam oldu doktorum, ebe baya şaşırdı. Doktor geldi suyumu açtı çatala geçtik derken bebeğimin kalp atışları yavaşladığı için acil genel anesteziyle sezaryene alındım çok istiyordum normal doğumu ama hayırlısı böyleymiş🙏🏻 Bebişim yanımda 16 günlük olduk şükür gayet iyiyiz ☺️
Gonul-123 SerraveAnnesii En önemlisi de sağlıkla yanınızdaysa gerisi hikaye. Sağlıkla büyütün inşaAllah 😍