Kızlar merhaba 39 haftaya yarın giriyorum.yaklaşık iki haftadır bel ağrısı adet ağrılarım oluyor nts de sancım çıkıyor çatı muayenesi oldum normal Doğum için bir sıkıntı yok.yalnız bebeğim kanala girmemiş doktorum bazı hareketler verdi girmesi için.bu süreci hızlandırmam için ne önerirsiniz?suyum ve nişan da gelmedi