Sdervisoglu Arkadaşlar merhaba, ben şuan 6. Haftanın sonlarındayım. Hala gebelik testleri yaptırma imkanım olmadı düşük riski var diye yatıyordum. Doktor size hangi haftada gebelik testleri yaptırdı?(guatr vb.) ben çok mu geç kaldım ?