Sedaaa95 ben de kabızlık problemi çok yaşadım bir hafta tuvalete çıkamadığım oldu çok sancılı ve rahatsız ediciydi doktorum laxamot diye bi şurup verdi iki günde faydasını gördüm siz yine de bi uzmana danışın lütfen onun dışında hamile pilatesi yapmaya başladım hocama kabızlık problemimden bahsettim ona göre egzersizler önerdi bağırsaklarım çalışsın diye gerçekten çok faydasını gördüm. O zamana kadar zeytinyağı, kuru incir kuru kayısı gibi birçok şey denedim ama bende pek etkili olmadı. Size acil şifalar diliyorum çünkü sahiden ciddi bir sıkıntı yaşadım biliyorum sizi çok iyi anlıyorum