Selam herkezeee, biz 34+1iz kızımla. Ama şu son haftalardır aşırı çatlaklarım arttı. Karnımın alt taraflarında var ama daha çok bacaklarımın iç kısmında diz kapağı hizama kadar hatta diz kapağı hizasının altında bile çatlak oluştu ben buna biraz şok oldum. Bu bi tek bende böyle değil demi?
Anne tarafımda hiç çatlak yok Annem teyxelerim kuzenlerim hiç birinde çatlak yok bende sandim genetik bendede olmaz ama yok bende baya oldu😄
Yağ, krem sürüyorum çatlak için özel aldığım ama hiç bir faydasını görmedim. Aceba bu çatlaklar hicmi gitmicek doğumdan sonra kilo versem bile? Ya kafama çok ta takmıyorum bebeğim sağlıklı olsun yeterki ama yinede görünce düşünüyorum yani tuaf duruyor hani gitcekmi bunlar aceba😄