Zeynoylmz2708_ bende şuan sancılarımın gelmesini bekliyorum. dün nişanım geldi. Sancı yada kasılma denen şey karnınızın belirli aralıklarla düzenli bir şekilde sertleşmesi oluyor. 10 dakikada 1 , 9 dakikada 1 diye araları kısalarak devam ediyormuş. İlk doğumda 5 dakikada 1 e düştüğünde hastaneye gidilmesi lazım 2. Ve sonraki doğumlarda 11 dakika aralıklardaysa gidilmesi gerekiyormuş. Sancı veya kasılma başlamadan önce su gelebilirmiş. O zaman çok vakit kaybetmeden hastaneye gitmek gerekiyormuş. Enfeksiyon riskine karşı hastanede olmak gerekiyormuş. Kanama vs olursa her şekilde gitmek gerekiyor zaten