tugbakya canım bugün doktora gittim herşey normal dedi şükür kafa yukardaydı bu sefer gittiğimde aşağıdaydı muhtemelen ondan olmuştur ağrım çünkü doktor bu zamandan sonra dönerse baya ağrılı olur demişti magosit diye bi magnezyum kullanıyorum günde 2 ye çıkardı bu seni rahatlatır dedi