aselaslan321 Aynı şeyi geçen ay biz de yaşadık. Evlenmeden önce hep north face, Columbia falan alırdı 3-4 sene giyerdi şimdi fiyatlar o kadar uçmuş ki almak istemedi. Kredi kartıyla al, maaş hesabından cekebildigin kadar çek ama yine o markalardan al dedim ısrarla en son bana kızdı ama napiyim normalde bu kadar zorla demem ama bir iki sene değil üç dört sene giyiyor ve sadece bir tane alıyor bu yüzden en iyisini almasını istiyorum evlendikten sonra yaşam standardının düşmesini istemiyorum. Ben de biraz çok harcıyorum ama kıyafet vs almiyorum zaten eşim sürekli al diyor almıyorum napiyim ben de geri kalan evin eksiklerini biriktirmeden alıyorum. Siz de üzmeyin kendinizi malesef su süreçte herkes o kadar zorlanıyor ki birbirine sarıyor.