Kızlar 8+2 gebeyim 6. Haftadan beri adet sancısı gibi sancı çekiyorum hatta adet sancisindan bile kötü. Kanamam olsa rahatlayacakmişim gibi . Doktor bebek büyüyor kendine yer yapıyor ondan dedi. Kaçıncı haftada geçiyor bu , gece gündüz hickiriyorum zaten hıçkırdikca kramp giriyor kasığıma , diyaframa baskı yaptığı için yavrum buyurkeb bu da hickiraga sebep oluyor. Lekelenme kanama ilk haftalarda vardı şükür 10 güne yakındır lekelenme kanamam kalmadı. Ama ağrılar gecmiyo mide bulantısı bitmiyo