asliifidann48 2 cm açılmam var doktor eğer pazartesiye kadar sancın gelmezse pazartesi suni sancıyla doğuma alacak sizce sancım gelir mi 😌
tugbaacng asliifidann48 sizin gibiydim çatı muayenesi yapıldıkça açılmam arttı ve suyum da geldi. Ama öncesinde benim nişanım gelmişti.
Nurdrmz_24 asliifidann48 açılma için bir şey yaptınız mı yoksa sancıya bağlı olrak mı açılmanız oldu :) bir de kaç haftalıksın :))
asliifidann48 Nurdrmz_24 38+5 im şuan açılma için son 2 haftadır düzenli yürüyüş yapıyorum yürüyüş yapmayı bırakmayın
asliifidann48 Nurdrmz_24 Sancım hiç gelmedi doktorum alttan muayene etti doğum başlasın diye ama tık yok
asliifidann48 asliifidann48 Doktor pazartesi alttan muayene etti bugünde etti ama hiç sancım gelmedi Bugün de 2 cm açılma var dedi sancının gelmesini bekliyorum
tugbaacng asliifidann48 sancılarım vardı ama azdı. Ancak gün boyu kanlı akıntım olduğu için hastaneye yatışım yapıldı ve suni sancıyla doğum yaptım
asliifidann48 Tugbaa1994 Eğer gelmezse pazartesi suni sancıyla doğuma alacak beni inşAllah ikimizin de gelir
Nurgl9092 tugbaacng benimde 1 haftadır lekelenmem var sancım yok ,açılmam yok yarın son gün bakalım ne olacak