Lylaars Kizlar bu ilacı her gun mu içmek gerek doktorum bana bir aydan sonra bir gün iç bir gün içme dedi sizce ne yapmaliyim
Gudu Lylaars Bana da devlette ki doktorum 3 günde bir iç demişti ama özele başlayınca ordaki doktoruma hergun kullan dedi. Özellikle son aylarda beyin gelişimi faydalı demişti canim.
Deleted4445656 Simsim60 neden doğuma kadar dedi? 3 aydan sonra folik asiti kesiyorlar diye biliyorum bende
Simsim60 Lylaars bilemiyorum canım col iyi bir ilaç içinde yok yok.ama doktorunu dinle sen vardır bir bildği
Simsim60 Deleted4445656 regenesiz max sadece folik asit değil içeripinde bir çok vitamin var kutusunda yazıyor.folikasit kesiliyor sonra kan demir ilacı veriliyor onlarda da folik asit oluyor mesela
Lylaars kubss89 Deleted4445656 bende dogumdan sonra da devam edeceğim ben cok faydasını gördüm surekli hasta idim biri hapşır sa ben 10 gün yatakta idim cok şükür bir aydır bisey yok
Simsim60 Lylaars yok canım ya ne iştahı valla bende hiç iştah yok tamamen psikolojik o yeme olayı bence
Lylaars Simsim60 bende her gün içeceğim doktor onu kullandıktan sonra kendimi çok daha iyi hissetmeye başladım hamileligimden beri sürekli hasta idim cok şükür onu kullandıktan sonra azaldı baya hasta değilim o yüzden kullanmaya devam etmek istyrm