Merhaba arkadaşlar şimdiden hayırlı iftarlar dilerim. Bu yerleşme kanaması denilen şeyi yaşayan varsa paylaşabilir mi? Hangi hafta da oluyor ? Ben 2 gün önce doktora gittim 3 haftalık gebesin dedi doktor 15 gün sonra çağırdı kontörle. Karın ultrasonundan göremedi küçük olduğu için alttan muayene edince gördü. Ama bu gün çok açık pembe renkte ve az olacak şekilde bir kaç saat önce bi kan geldi acaba yerleşme kanaması bu mudur? Böyle adet sancısı gibi hafif hafif agrımda oluyor şiddetli değil ve kısa süreli anlık