Ozleem123 Kızlar 23. Haftamdayım hunileşme sorunum vardı Progestan kullandım doktorum düzelmiş ama istirahate devam dedi progestanı kullanmaya devam et dedi. Fakat benim kasıklarımda ara ara sancı oluyo bu normal mi. Yani batıyo gibi ara ara