Kahve Arkadaşlar 3 gündür kasıklarım çok agrıyo bebeğim iyi çok şükür ama agrım bazen dayanılmaz oluyo dün gece acilde pruluton iğne yaptılar miyomum var ondan sancı olabilir dediler bikaçgün gün önce ayrıntılı ultrason a girdim herşey çok iyiydi niye böyle oldu bilmiyorum böyle grisi olan varmı rahim genişlediğinden de bu haftalar olabilir dediler
Kahve Yok evdeyim 3 yaşında oğlum var onunla ilgileniyorum doktorum sabah gelmemi söyledi ağırım hala devam ediyo