36+2 oldum kızlar hemen bacak aramda basenlerimin iç taraflarında vajinaya doğru uzanan yerde (anlatabildim mi bilmiyorum) bi ağrı var ki ne yataktan rahatça dönebiliyoeum ne doğru düzgün kalkabiliyorum yürürken bile zorluyo bu ne ağrısı acaba bilen ya da yaşayan var mı? çatı kemiği ağrısı mı? göbeğim daha yukarda yani bebek kanala girmemiştir büyük ihtimalle:( ne yapsam rahatlar bilmiyorum