Svcnvebebegi Merhabalar. 11+4 haftalık hamileyim. Bugün kasiklarim ve genital bölgemin üst kısmı çok ağrıyor ve sanki adet olacakmisim gibi bir ağrı var. Az önce başladı. Salı günü randevum vardı. Doktor birşey demedi. Sizce bu aylarda normal mi boyle olmasi
Ozleem123 Svcnvebebegi canım benimde öyle oluyordu normal sanırım o bebek büyüdüğü için ve rahim de aynı şekilde büyüdüğü için oluyor demişlerdi ben şuan 23. Haftamdayım ara ara oluyor kasıklarımda sancı batma gibi. Bende sordum şimdi diğer arkadaşlara ne yazacaklar merak ediyorum inşallah bişey olmaz
Svcnvebebegi Ozleem123 ay inşallah canım ya. Sanki adet olacakmisim gibi zonkluyor özel bölgem. Inşallah normaldir. Teşekkür ederim icimi rahatlattiniz biraz 🤲🥰
Ozleem123 Svcnvebebegi anneme de sordum şimdi oluyor öyle dedi korkma inşallah bişey olmaz 😇 doktoruna gidince yine sorarsın 😇
Svcnvebebegi Ozleem123 normaldir o zaman. Birden olunca korktum. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun inşallah 🤲🤲🤲