MihrimahVeAnnesiii Kızlar beneto bt-540 model bebek arabasını kullanan var mı ? Memnun musunuz değilseniz şikayetçi olduğunuz yönler neler ?
bebekveannesiii MihrimahVeAnnesiii hiçbi fikrim yok üste çıksın 😀 bayadir seni ilk defa gördüm hiç denk gelmedik bebiş nasıl 🌺
MihrimahVeAnnesiii bebekveannesiii sağ ol canım Teşekkür ederim iyiyiz çok şükür Bebek de iyi fırsat olmuyor Vallahi öyle bakıp çıkıyorum hiçbir şeye yorum yapamıyorum eskisi gibi özledim kaynana görümce postlarını ama bebişim izin vermiyor sen nasılsın 😂😂😂😂
bebekveannesiii MihrimahVeAnnesiii Ay iyi olmanıza sevindim.Buralarinda eski tadı yok zaten 🤗Ben de iyiyim 29+5 olduk zaman geçmiyo😀
MihrimahVeAnnesiii bebekveannesiii Kız vallahi tadını çıkar anne olmak da Çok güzel bebeğinin yanında olması harika bir şey ama hamileliği de özledim ama ikinciyi de düşünmem 😂😂
bebekveannesiii MihrimahVeAnnesiii 😂😂😂 haklısın aslında ama ben bebeği kucağıma alınca rahatlicam çünkü aman bişey olacak diye diken üstündeyim.😊
MihrimahVeAnnesiii bebekveannesiii Doğurunca da geçmiyor o kız aman kustu mu aman döner mi aman boğulur mu aman nefes alıyor mu annelik delilik valla 😂