Kucugm1122 amiin gönlünüzdeki gibi olsun inşallah, ben ilk gebeliğimde nedense kız olduğunu hissetmiştim bunda hiç hissedemedim oğlanmış :)
tazebiranne_hg04 maşallah Allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤎🤎🤎
Gayecik amiin cümlemize evet bugün kayınvalidem de söyledi erkek senesiymiş bakalım valla çok heyecanlandım 😌
ZMG65 biz şu an 11+5iz genetik testle öğrendik valla
Eylul2019 hahah ben de aksi gibi hep kıza denk gelmiştim algıda seçicilik yaptım herhalde 😂
Suzan955 yaaa maşallaah Allah sağlıkla kavuştursun 🫶