Dilara28 Kızlar şevket yılmaz hastanesinde hamilelik için ultrason baktırıcamda bakan kişilerin hepsi kadın mı
Yigitinannesi_ Dilara28 bakmiyolar Bile kadın bulmayi geç başka birileri bakiyo onalrda doktor degl sanırsam başkası bakiyo sonra sen o sonuclari doktora göturyosn 1 kez gittim
Dilara28 Yigitinannesi_ normalde doktorun odasında ultrason cihazının olması gerekiyor böyle bebeğin durumunu nasıl anlıycaklar eğer erkek bakıyorsa ultrasona başka hastaneye gidicem
Demirssmomm Dilara28 poliklinikte asistanlar var, kadında oluyor erkekte, hangisine denk gelirseniz kısmet.. yani %100 kadına denk gelirsiniz diyemiyorum. Bazende biz burda bakmıyoruz cihazlarımız iyi değil diyip radyolojiye gönderiyorlar..
nurcan_26g Dilara28 ben gittim sevkete bı kere odasında ultrason yok doktorların gitme boşuna kağıt veriyo başka odada ultrasona giriyorsun şansına kadında erkekte gelebilir yani Kestel devlet hastanesine gidebilirsin hoş o da doğum için şehir hastanesine yönlendiriyor
Yigitinannesi_ Dilara28 doktorun odasında yok asagida başka biyerde giriyosn ben ztn özele gidiyorm 1 kez gittim ilk oglumda oyleydi 2 ye hamilym covit oldm gene gittim çok yakın hastane ama gene başkası bakiyomus ben gitmedm artk
Kubrailkan 1 kere orda girdim kadın vardı içerde 3 tane 🙄 3 tane de hasta aldılar. Denilen gibi doktor bakmadı doktora çıktım bize ayrıca gösterdim ultrasonu. Ultrason da 2 saniye sürdü haftaki söyledi kaldırdı 🥺
nurcan_26g Dilara28 ben 3 ay Kestel devlet hastanesi doktor Sibel ustunel tan bu doktora gittim 34.haftaya geldiğimde bayrama denk geldiğini ve bayramdan sonra ayrılacağını doğumu orda olamayacağımi söyleyip şehir hastanesine yönlendirdi . Şehir hastanesinde doktor Süha Turgutalpe gittim ilgili alakalı bu doktor ama bayan doktorlar hakkında bilgim yok açıkçası ben ikinci sezeryanimi olacağım için sıkıntı yapmadım kadın erkek doktor olayını çünkü randevu vs bulmak resmen imkansız gibi birşey olmuş durumda
nurcan_26g Dilara28 iki ay evvelde kuzenim şehir hastanesinde normal doğum yaptı aşırı memnun kalmıştı ebeler olsun doğuma giren doktor ve sonrası için çok memnundu bununda belirteyim
Dilara28 nurcan_26g çok teşekkür ederim🤗 Sibel doktorun ismini çok duydum giden herkes çok memnun ondan
nurcan_26g Dilara28 Haziran başında ayrilacakmis ama bilginiz olsun bide dogumunuz yakınsa şehir hastanesine yönlendirme yapıyor 😊