Serapeydn diyor ama sezaryen yapıyor genelde. Ben de sezaryen oldum kendisinden memnunum fakat benim olduğum gün hastane cok yoğundu kendisi de oğlunun yanına gitcekti hepsini bi güne toplamıstı 38+4 de aldı beni 39. Haftada olmak en iyisi. Eğer sezaryen olursanız kabızlık için mutlaka ilaç isteyin. İnsanı zorlayan o. İnşallah hayırlısı olur