38+3 haftada bir parmak açılma ile gece boyunca aralıklı hafif sancılar çektim sabah hastaneye gittim stg de de sancılarım göründü ancak açılma tamamlanmadığı için birşey yapmadılar. Açılmanın devam etmesi veya hızlanması için neler önerebilirsiniz ?