Kızlar 38+4 üm doktorum hala muayene yapmadı 38 den sonra yaparız demişti ama nst ve ultrason bakıp haftaya kontrole gel dedi , yapılmadan da normal doğum oluyor mu şart mı bu muayene ya haftaya kadr sancım gelirse ve çatım uygun degılse dye birsuru şey gecıyor aklımdan