safis_erdemli Beta 142 çıktı doktor 2,5 haftalık ama adet tarihine göre 4 haftalık dedi sizlerin nasıldı nasıl hesaplanıyor.
Eylul10 Betadan hafta hesaplanmaz sadece son adet tarihiniz baz alarak hesap yapabilirsiniz. İnternete gebelik hesaplama yazarsanız yardımcı olur. Betayı sadece pozitif negatif habercisi gibi düşünün
safis_erdemli Eylul10 son adet tarihim 5 Mart doktor da iki ayrı şey söyleyince kafam karıştı teşekkür ederim
ipekveatlas beta değeriyle hesaplanmıyor hamilelik son adet tarihinin başlangıç gününden itibaren hesaplıcaksın