Kızlar 34 haftalık ikiz gebeyim normalde bu haftalarda en çok kilo alıyormuş bebekler haftada 300 gr falan ama ne kadar yesemde haftada 100 gr anca alıyorlar 2100 ler tahmini en azından 2500 olsunlar istiyorum beslenmemde iyi sütümü yoğurdumu meyvemi yerim ama ikiz diyede iki katı yiyemiyorum zaten midem almıyor artık doktorum ikiz oldukları için az az aldıklarını söylüyor sizin nasıldı kilolar bu haftalarda