Maviili papatya981 suni sancı ile doğumu başlatırlar 41 den sonra canım, üzülme Rabbine sığın ve güven sağ Salim kucağına alırsın inşallah bebeğini 🙏
Nazlierdemir Bende aynıyım her gün dua ediyorm kndi sancimla gununde doğsun diye ama tık yok suni sanci daha zor diyorlar