Bu keseden cinsiyet yazılan başlıklara girmek istemiyorum sinirleniyorum çünkü. Ama dayanamayıp giriyorum merakımdan. Bakın keseden cinsiyet tahmini yapılmaz. Eskiler canı sıkıldıkça saçma sapan şeyler uydurmuş. Bunların hepsi hurafe. Keseyi soğan zarı gibi birşey düşünün. O her zaman yuvarlaktır. Doktorun aleti tutuş biçimine göre kesenin tipi farklı görünür. Benimki 5 haftalıkken sizinki gibiydi. 7 haftalıkken tam bir fasulye gibiydi. 11 haftalıkken yusyuvarlaktı. Benimkinin cinsiyeti ne o zaman. Şu saçma şeylere inanmayın artık. Zaten iki seçenek var. Birilerine o tahmin tuttu diye yayılmış hâlâ şu devirde inanan var. Daha bebek bile yok meydanda, siz cinsiyet soruyorsunuz