uyelkocyil10 Merhaba arkadaslar. Gebeliğin ilk üç ayında veya sonrasinda alerji ilacı kullananınız varmı? Özellikle “once air” hakkında fikir sahibi olmak istiyorum.
Hatice_gzr2505 uyelkocyil10 ben kullandım ama senin dediğin ilaç hakkında bilgim yok alerjik rinit var bende onun için doktorum bir ilaç yazmıştı başka da bişey kullanmadım
Sekerportakalii uyelkocyil10 4. Aydan sonra göğüs hastalıkları doktoru once air yazmıştı ama iyi gelmedi bana kbb ye gittim başka bi ilaç kullanıyorum şu an tam geçirmese de hafifletiyor