Deniziafak Özel hastaneye gidiyorum doğumumu normal istiyorum fakat devlet hastanesine gittiğimizde bi sıkıntı yaşarmıyım Manisa şehir hastanesinin en iyi doktoru kim sizce
Hulyaaa1 Deniziafak Mustafa bey var o da iyi bi doktor ama grandmedicalde Nahit ata var çok iyi bi doktor en büyük sıkıntı randevu bulamıyorsun çok yoğun
Star25 Z_L ben Akhisar dayım özele gidiyorum doktorum Fatma selcen karakuş çok memnunum. Devlette bir sıkıntı yoksa zaten normal olur