Zeynepackgz Kızlar iki hafta sonra doğuma giricem bn iğneden çok korkuyorum serum hariç hiç iğne vurdurmuyorum normlde mecbur şimdi belden uyusturcaklar o iğnenin acısı çok mu çok açıyorum
CanselUrgnc Zeynepackgz hiç ama hiç hissetmiyorsun 1 ay önce sezeryan oldum kola vurulan iğne acıyor ama bunda hiç acı olmuyor
Yavruhamsi Zeynepackgz acı değilde irkilme oluyor insanda zaten çok kısa sürüyor hiç korkutmayın kendinizi :)
Deletedmom727271 benim ilk doğum genel oldu ama bunu spinal düşünüyorum bilenler sinek ısırığı gibi sadece diyor. acı yokmuş 🙈
Sema065 O anın korkusu heyecanı ile hiç birşey hissetmiyor anlamıyorsunuz 😂😂kalbiniz yerinden çıkacakmış gibi heyecan oluyor tarifsiz birşey o yüzden düşünmeyin bunları 2 ci sezeryanımı oldum 1 ay önce 🌸
minigimankara6- Sezeryan olmadım ama spinal anestezi ile basur ameliyatı oldum hiç hissetmedim iğneyi 👌 sakın korkma kasılma ki benim canım aşırı tatlıdır yani 😂
Nazlimom Zeynepackgz 10 gün oldı doğum yapalı hiç hissetmiyosunuz bile koldaki serum daha cok hissedilior😅
Kereminannesiiiiiii Zeynepackgz Heyecandan hissetmiyorsun birşey merak etme. İğnenin acısını tarif etmek isterdim ama hatırlamıyorum😄 tek konsantre olduğum şey bebeğimdi 😍