Happy-melek1997 Sata göre 6+2 günlük hamileyim bugün ilk doktora gittim ultrason da 5+4 çıktı kese var bebek yok 10 gün sonra tekrar randevum var kese olması gerektığı yerde falan dedi ama içim rahat değil günlerdir rüyalarıma giriyor bebek yok diyecek boş. Gebelik diyecek diye sizce normal mi 7.52 mm gösteriyor https://resimyukle.io/r/CnPZZIbqQO
Feridee07 Happy-melek1997 yok korkma çok minik olduğu için görülmüyo biz de keseyi gördük 9 gün sonra tekrar gittiğimde hem bebişi gördük hem kalp atışını duyduk içini ferah tut hep kötü düşünme
nuhunannesi42 Happy-melek1997 kız benim o haftalarda kese bile yoktu 😂 sonra 1 hafta sonra kese vardı bebek yoktu 8 haftada kalp atışını duyduk korkma kese varsa bebek de vardır insallah
Zehragniken Happy-melek1997 bende 5. Hafta da gittim de sadece kese vardı canım 10 gün sonra gittiğim de minicik şekilde bebeği de görmüştük. Korkma o hafta kese gözükür sadece zaten
AzizeSavut Happy-melek1997 bnm de öyle olmuştu aynı haftalarda fark etmişiz. Doktorum 1 hafta sonra tekrar gelin bebeğide görelim demişti. Korkmana gerek yok canım😊
Kucugm1122 Happy-melek1997 canım bende geçen hafta 6+2 de gittim aynı bende de kese var bebek yok dedi 5 haftayla uyumlu gibi haftaya gel bebeği görelim dedi korkma bende yarın gidicem ilk gebeliğimde de aynı olmuştu bir dahaki gidişinde görürsün 🌺
Bbernaa Happy-melek1997 hiç korkma , bende de aynısı oldu 6 da gittim yine göremedi doktor sonrasında ben vajinal bakılsın dediğimde baktı bebek varmış
ebruneco1108 Happy-melek1997 6 haftalikken gittim kese vardi ici bostu haftaya gel dedi o bir hafta cok yavas gecti ama hep Dua ettim 7 haftalikken gittim icinde minnak bir kalp atisi vardi💕 sizinde olur inshAllah 💕💕