Bende 20+6 hamileyim Arada kasık ağrısı oluyo ilerleyen zamanlarda daha çok olur bence çünkü bebek buyuyo Bebek büyüdükçe rahmin buyuyo ama sen genede doktora gittiğinde söyle burda yazdığın zaman benim gibi herkes farklı şeyler söyler en iyisi doktoruna sorman 🙂