Kızlar ilk hamileliğimizi öğrendiğimiz zamanlar adet sancısı gibi ara ara sancılar oluyordu ya genelde sağ tarafınızda mı yoksa sol tarafınızda mı oluyordu ve bebek cinsiyetini de belirtirseniz sevinirim ( ben hep sol tarafta sancı hissediyordum bebeğim erkek )