Kızlar genelde yorulduğum zaman iş güç yaptığım zaman ya da çok yürüdüğüm zaman belimde kasıklarımda karnımda hafif hafif ağrılar oluyor 2 hafta önce doktor normal çocuk büyüyor demişti ama mesela bugün otururken bile tam kasık değilde sağ taraf kemiğin tam üstü boşluk olan yer otururken bile sızlıyor hafif hafif, biraz bişey yapsam ağrılar sızlamalar olmaya başladı allaha şükür doktor düşük tehliken vs yok demişti herşey sağlıklı çok güzel demişti 2 hafta önce. Sizede böyle oluyormu? Korkmam gerekiyormu? Doktor randevum haftaya lütfen yazarsanız çok sevinirim biraz korktum