Umay0065 Brc91- evet canım normal 23 un ortasında hissetmeye başladım sonra hep hissettim . Sabret sen de bekle :)
prenses_annesii2603 Mocuzemiz arada sancılar oluyor canım dayanamayacak gibi olursan beklemeden doktoruna görün
prenses_annesii2603 Mocuzemiz canım bebeğim büyüyor karnında yer açılıyor rahmin genişliyor bu sebeplerden dolayı sancı olur
Sksjhsh Brc91- ilkler geç olyor canım benim ikinci 13 haftandan biri hissediyorum ama 19 haftalık olduk şilmid daha net ve sert yakında hissedersin inşallah