Esyusil Merykls kesinlikle garmastan öneriyorum başka kullandıklarım fayda etmedi çok çektim en son garmastan kullandım çok faydasını grdüm
taze-anne_ Merykls lansinoh ve cok memnunum hamileliğimin başından beri göğüslerimin ucu sızlıyordu ve acıyordu yara olacak diye çok korktum 8.ayımda bir kaç defa kullandım bir kaç kullanıma rağmen şuan hiç bi şekilde acımıyor
Rumuz_07 Deletedmom623737 ne zaman başladınız kullanmaya ve güğüs ucu ve siyah halka yere mi sadece masaj yaparak sürüyorsunuz
Deletedmom623737 Rumuz_07 hamilelikte başladım 36 haftada iki günde bir sadece gögüs ucuna masaj yaparak sürüyordum dogum yaptıktan sonra da bi kaç kez kullandım
Rumuz_07 taze-anne_ göğüs ucu ve sayah halaya mı sürüyorsuz sadece birde günde kaç defa kullanıyorsunuz doğum öncesi
taze-anne_ Rumuz_07 göğüsün ucuna kullanıyorum kahverengi bölgeyede sürüyorum doğum öncesi 1 ay kala kullanılması tavsiye ediliyor benim çok acıdığı için erken başladım zararı olmadı, zaten doğal içerikli olduğu için bi zararı olmaz