aslihandu benımde 11.haftamda aynı sorunum vardı. Bır kanama sonrası fark edıldı. İş yapmak çok ayakta kalmak yasaktı rahım buyudukce plasenta yukarı çıkar demıştı dedıklerı gıbıde oldu bır ay sonda kontrolde plasentanın yukarı çıktıgı soylendı. Ancak çıkmasada korkacak bışey yok tek kotu yanı iş yapmayıp bol bol dınlenmek gerekmesı. Bırde sezeryan ile dogum olması ama bebişler saglıklı olsun dogsun dıgerlerı boş zaten