feyzacodel Geçen hafta çarşamba ve perşembe günü kan verdim 7 ve 19 çıktı, daha kan vermedim bekledim dün kan verdim. 229 çıktı. 1 haftada bu kadar mı artar, normal midir?
Habus feyzacodel imkansız değil geç döllenme olmuştur muhtemelen ☺️ Cumartesi-40 pazartesi-80 Çarşamba-160 Cuma-320 olması lazım ki bugünkü değeri de güzel. Beta değeri ile hafta kıyaslaması yapıp canınızı sıkmayın kese göründükten sonra doktor haftayı keseye göre ayarlar zaten. Hayırlı olsun ☺️
Birgul feyzacodel beğendiniz normal maşallah sağlıkla devam etsin. Bir hafta on güne keseyi görürsünüz muhtemelen☺️
feyzacodel Kaç haftalık olmuş oluyor bilgin var mı acaba, uygulama 5 haftalık gösteriyor ama bu değerle imkansız değil mi 🥺
feyzacodel Teşekkür ederim kızlar Allah razı olsun, kendimi bir değişik hissediyorum yeni diye herhalde hayırlısı olsun inşallah 🥺