Kızlar kolestaz için bugün kadın doğumcum ilaç yazacaktı, kontrole gitmiştim idrar tahlilide istedi idrarada şeker çıkınca araştırma hastanesine sevk yaptı buradaki doktor kolastaz değerlerim yüksek çıktığı için ve şeker için yatış yapılıp takibe alınmamı söyledi. Eşimi kapıda bırakıp benim yatışımı yaptılar dopumhaneye doğurana kadar buradayım galiba… 😣