Deryaclsz benim 16-8 17-9 falan cikiyor canim senin tam sinirda benim tansiyonuma gore.ama kimine gore senin tansiyonun normal olabiliyormus doktorum tansiyon kesin su ideal tansiyondur diyemeyiz kisiye gore takibi yapilmali dedi.eger bas agrisi halsizlesme gozde hafif kararma falan hissediyorsan ihmal etme doktorunla konis mutlaka